Alanya HEP Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Komisyonu tarafından kabul edilen STF-AP-22-01 nolu proje kapsamında desteklen Ulusal Film Çalışmaları Sempozyumu (UFÇS) Bi...
Kabul Edilen Özetler
SEMPOZYUM BİLDİRİ ÖZETLERİ | |
---|---|
YAZAR | BİLDİRİ BAŞLIĞI |
Araş. Gör. Elif GÜNTÜRKÜN | Korku Sinemasında Cinsiyetlendirilmiş Kötülük: Dabbe Serisi Üzerine Betimsel Bir Analiz |
Araş. Gör. Buğra Mert ALKAYALAR | Unutturulanın Korkusu: Kaygı Filminin Korku Türü Kapsamında Mizansen Çözümlemesi |
Doç. Dr. Alper ALTUNAY; Araş. Gör. Elif GÜNTÜRKÜN |
Reha Erdem Filmlerinde Kahramanın Sonsuz Yolculuğu |
Berçem Gül ARPA | Türkiye’de Sinema ve Televizyon Eğitimi Veren Üniversitelerde Yapım Tasarımcılığı Dersleri Üzerine Bir İnceleme |
Mahmut CERAN | Marx’ın Cevapsız Çağrısı: Eve Dönüş |
Araş. Gör. Selvi Ece DUGAN | İktidar ve Otorite Kavramı: Emin Alper’in Kız Kardeşler Filmi |
Öğr. Gör. İsmail DÜGER | Sosyal Medya Fenomenlerinin Sinemada Üretim Gerçekleştirmelerinin Sinema Endüstrisine Etkisi |
Dr. Öğr. Üyesi Özge Nilay ERBALABAN GÜRBÜZ | Film Çalışmalarının Bir Parçası Olarak Ekoloji Temalı Ulusal Film Festivalleri |
Öğr. Gör. Pınar KARHAN | Netflix “Orijinal” Türk Filmleri Eğlencede Ne Vaad Ediyor? |
Tuğçe KUTLU | 2000 Sonrası Türk Sinemasında İktidar İlişkileri |
Öğr. Gör. Melis TAŞ | Sinema Sanatında Auteur Kuramı Çerçevesinde Zaman ve Mekân: Bir Zamanlar Anadolu’da Film Çözümlemesi |
Akın TUNÇ | Sovyet Sinemasının Yılmaz Güney Sinemasına Etkisi: Endişe Filminin Biçimcilik Açısından Değerlendirilmesi |
Abdulkadir TURAN | Kültürün Seri Üretimi: Makineleşme ile Değişen Türk Toplumuna Arkadaşım Şeytan Filmi Perspektifinden Bakış |
Doç. Dr. Elif Gizem UĞURLU | Çocuk Filmlerine Hak Temelli Yaklaşım |
Doç. Dr. Hakan UĞURLU, Prof. Dr. Nezih ORHON |
25 Litre Filmi Üzerinden İklim Krizi İle Tanışmak |
Araş. Gör. Dr. Burçin ÜNAL | Harem Suare Filminin Feminist Yaklaşımla Ses ve Anlatı Yönünden İncelenmesi |
Mehmet Oğuz YILDIRIM |
Çatlak Filmindeki Aile Yapısına Sosyoekonomik Temelli Bir Bakış |
Bilge YAVAŞ | Lacanyen Bir Yaklaşımla Türk Sinemasinda “Öteki”nin İnşası |
ALANYA HEP ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOMİSYONU TARAFINDAN KABUL EDİLEN STF-AP-22-01 NO'LU PROJE KAPSAMINDAKİ ÇALIŞMALARIN BİLDİRİ ÖZETLERİ |
|
---|---|
YAZAR | BİLDİRİ BAŞLIĞI |
Doç. Dr. Alper ALTUNAY | Seni Buldum Ya! Yapısal Bir İnceleme |
Araş. Gör. Dr. Batu ANADOLU | “Bir Ekranı Kapatıp Diğerini Açıyorum”: Seni Buldum Ya! Filmi Üzerine Bir Alımlama Çalışması |
Uzm. Ebru ANIL | Pandemi Döneminde Mekân Belirleme ve Tasarlama Yaklaşımının İncelenmesi: Seni Buldum Ya! |
Öğr. Gör. Pınar KARHAN | Enformasyon Çağı, Ekran Kullanımı ve Dolap Çevirme Üzerine: Seni Buldum Ya! |
Prof. Dr. E. Nezih ORHON | Görsel Okuryazarlık ve İkonografik-İkonolojik Okuma Deneyimi Olarak Seni Buldum Ya! |
Öğr. Gör. Dr. Emin PAFTALI | İlk Şikâyeti Suçsuz Olan Etsin: Suç ve Suçlu Bağlamında Seni Buldum Ya! Filmi |
Araş. Gör. Dr. Murat ŞAHİN | Seni Buldum Ya! Filminde Atraksiyon(lar) Sinemasının İzleri: Dans ve Müzikal Sahnelerin Analizi |
Doç. Dr. Gülin TEREK ÜNAL, Doç. Dr. Gülay ER PASİN | Pandemi Kıskacında Dolap Çevirme: İdeolojinin Demagojisi |
Araş. Gör. Sibel TURAN | Seni Buldum Ya! Filminde Kontrolü Ele Geçiren Kadınlar |
Doç. Dr. Elif Gizem UĞURLU | Çerçevenin İçine Sıkıştırılan Karakterler: Seni Buldum Ya! |
Doç. Dr. Hakan UĞURLU | Engellere Rağmen Sinema: Seni Buldum Ya! |
Etkinlik girişi yapılmamıştır.
Tümünü Gör